Ідеї для статей блогу

Ідеї для статей блогу

Нерідко, пропонуючи стратегію і план розвитку блогу компанії або інтернет-магазину, стикаєшся з твердженням “У нас нудна тематика, зовсім немає про що писати”. Як бути, якщо ви продаєте опалювальну техніку або газові турбіни і писати щодня і цікаво – непосильне зайняття?

У цій публікації – декілька універсальних ідей, які допоможуть при складанні контент-плану для блогу у більшості тематик.

Стратегія контент-маркетинга

Визначтеся, як часто ви писатимете і про що.

Формат раз-в-тиждень підійде і буде доступним практично усім.

У вас має бути глобальний план на рік, план на поточний місяць і запас публікацій на випадок форс-мажору.

Використайте аутсорс

Вішати ведення блогу на одну людину – не завжди ефективно. Людина “спишеться”, а контент з під одного пера, навіть талановитого, буде все одно досить одноманітним. Зберіть пул сторонніх авторів для наповнення блогу вашого ресурсу.

Типи статей для блогу

Актуальне

Події в країні і поточні інформаційні приводи у зв’язці з вашою тематикою.

Можуть бути як частиною інших заміток, так і окремими публікаціями.

Інтерв’ю з експертом

Стороннім авторитетом, представником конкурентів або просто цікавою особою з суміжної тематики.

Інтерв’ю з членом вашої команди або керівником проекту.

Про тематику або ринок, в якому ви працюєте або про роботу вашої компанії. Публічність – це шлях до довіри, заслужіть довіру ваших клієнтів – поточних і потенційність через відкритість.

Огляд товару або послуги

Якщо це реально цікава штука – чому ні? Зробіть повноцінний огляд, наповнений мультимедійним контентом (про це нижче) і розповсюдьте його на потенційно тематичних ресурсах.

Порівняння товарів

Підваріант попереднього пункту, що відрізняється тим, що генерується більший об’єм число контенту та залучається більше число людей і зацікавлених осіб.

Читайте также:  Вибір платформи для інтернет-магазину

Попросіть думку і коментар відносно товарів у їх виробників.

Пов’язана тематика

Продаєте холодильники – обміняйтеся досвідом продажів і контентом з магазином духовок. Продаєте насіння або рослини – напишіть про земельну реформу в Україні. Пропонуєте кондиціонери – опишіть досвід їх установки із слів практикуючого майстра. І так далі.

Гумор і сатира

П’ятничні демотиватори, картинки для привертання уваги до бренду, легкий тролінг конкурентів.

Навіть якщо ви займаєтеся SMM “Укрзализниці” – це може бути дуже виправдано.

Головне у всьому знати міру.

Нестандартне і цікаве

Відсвяткуйте день народження першої пральної машини.

Використайте різні види контенту

Види контенту, які допоможуть зробити ваш контент мультимедыйним і цікавим, допоможуть читачам легше сприймати матеріали і дочитувати їх до кінця:

  • Винесення, цитати із статті
  • Графіка – фото, анімація
  • Таблична аналітика
  • Інфографіка
  • Презентаційний формат
  • Відеоконтент (ролики, сторіс)
  • Аудіоконтент (підкасти і навіть музика)
  • Шаринг стороннього контенту
  • Посилання на контент, що розкриває тему замітки

Використайте ідеї для ведення блогу із статті і зробіть ваш блог унікальним і таким, що буде провідним на ринку. Контент-маркетинг – це просто і це працює. Ваш блог може стати відмінним іміджевим інструментом вашої компанії і додатковим каналом продажів.

By |2019-01-23T23:07:14+00:00January 23rd, 2019|Categories: Маркетинг, Просування сайтів|0 Comments

Додати коментар

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.