Інструкція контент-менеджера

/, Просування сайтів/Інструкція контент-менеджера

Інструкція контент-менеджера

Зразок стислої інструкції контент-менеджера, яка допоможе вам налагодити роботу по написанню описів до товарів на сайт. На прикладі інтернет-магазину постільної білизни.

Загальні моменти

Граматику і орфографію текстів (назви товару, короткого опису, повного опису) необхідно перевіряти Word ‘ом перед завантаженням на сайт.

Назва товару

  • Назва товару має бути короткою, інформативною, в стилістиці поточного сайту – тобто: включати назву товарної категорії (“Подушка”), виробника (“Arya”), моделі (артикулу) (“Artikul1111”) – маємо “Подушка Arya Artikul1111”
  • Небажано вживати розділові знаки в назвах товарів – коми, точки з комами, точки.
  • Назва товару повинна рпочинатися із заголовної літери.
  • Назва товару не має бути написана ЗАГОЛОВНИМИ ЛІТЕРАМИ.

URL товару

URL товару повинен містити назву товару, що транслітерує, і його id на сайті.

Наприклад

http://домен-сайту.ua/podushka-billerbeck-4850.html

Стислий опис товару

  • Стислий опис товару зазвичай виводиться на сторінці категорії. Він має бути коротким, орієнтир – 150-250 символів з пробілами.
  • У стислому описі необхідно вжити назву товарної категорії в множинному і єдиному числах, зв’язку “категорія + назва торгової марки” товару, слово “купити”.Приклад фрази для короткого опису: “Постільна білизна Arya – відмінний вибір для поціновувачів краси і комфорту”. У прикладі ми вжили фрази “Постільна білизна”, “Постільна білизна Arya”.
  • Стислий опис повинен мотивувати людину звернути увагу на товар і купити його. У стислому описі необхідно освітити переваги описуваного товару. Це може бути низька ціна, висока якість, витончений дизайн, надійність, країна-виробник і так далі
  • Короткий опис має бути унікальним для кожного товару.

Зображення товару

  • Зображення товару не повинні містити watermark інших сайтів, конкуруючих магазинів і так далі
  • Назва зображення товару повинна відповідати назві товару, що транслітерує, наприклад, “Podushka_La_Scala_Luxe.jpg”, “Prostin_Billerbeck_N1212.jpg”, і так далі
  • У alt- атрибуті зображення має бути прописана текстовка, що описує товар.
Читайте также:  Ідеї для статей блогу

Повний опис товару

Текст повного опису має бути унікальним або переписаним. У тексті повного опису немає необхідності дублювати короткий опис. Повний опис необхідно розбивати на абзаци. Робимо увесь опис шрифтом за замовчанням, зайве виділення кольором, шрифтом – неприпустиме. Для простановки акцентів і виділення можна використати жирний шрифт і курсив.

Необхідно вживати найменування товару в його описі в різних формулюваннях і варіантах написання. Наприклад, “Подушка Arya”, “Подушка Ла Скала” (українською), “Подушка LaScala” (бренд без пробілу), “Подушка Arya Artikul1111” (повне).

Для кращої видимості сайту при пошуку по артикулах бажане вживання артикулу товару в тексті повного опису 2-3 рази.

У повному описі товару бажано органічне вживання фраз “купити”, “ціни”, “ціна” “Київ”, “Україна”. “Купити постільну білизну Billerbeck – означає вибрати якість і надійність. Наша ціна на Billerbeck Arkikul1111, сподіваємося, порадує Вас. Ви можете замовити цей товар онлайн або подивитися його і купити живцем в нашому шоу-румі в місті Київ”.

У тексті опису можна посилатися на схожі моделі інших виробників, використовуючи назву моделі як текст посилання.

Мінімальний об’єм текстового опису товару :

  • 1500 символів – для пріоритетних товарів.
  • 1000 символів – для непріоритетних товарів.

Організаційні моменти

І ще декілька порад на основі досвіду і типових помилок клієнтів :

Не доручайте написання текстів вашим менеджерам з продажів.

Ваша прибиральниця адже не продає товари клієнтам? Ваш бухгалтер не пише скрипти для сайту? Ні, вдалі виключення завжди бувають, але основа якісно зробленої роботи – кожен спеціаліст повинен займатися своєю справою, в якій він є компетентним. Тексти для сайту повинен писати контент-менеджер – штатний, віддалений або співробітник контент-компанії.

Планування

Складіть план, виходячи з об’єму товарів на вашому сайті і періодичності оновлення асортименту і дотримуйтеся цього плану. Написання контенту для сайту – це марафон, а не спринт. Будьте готові працювати довгостроково, результат буде.

Читайте также:  Поширення контенту в 2019 році

Облік і контроль

Визначте метрики, критичні для ваших текстів (наприклад, унікальність, об’єм) і організовуйте методику перевірки роботи контент-менеджеров. Або – використайте автоматизований інструмент.

By |2019-01-26T23:25:50+00:00January 26th, 2019|Categories: Оптимізація сайтів, Просування сайтів|0 Comments

Додати коментар

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.