Поширення контенту в 2019 році

/, Просування сайтів/Поширення контенту в 2019 році

Поширення контенту в 2019 році

Ви написали публікацію. Якісну, цікаву, потенційно корисну для людей.

Публікація або стаття у Вашому блозі подібна до такої ж, написаною на папері і залишеною в ящику столу – її не побачить ніхто або прочитає критично мале число людей. Особливо, якщо навіть базовий механізм поширення контенту не відбудований.

Що робити? Вам допоможуть техніка і прийоми поширення контенту, про деякі принципові особливості яких – нижче в статті.

Форуми і блоги

Використайте пошук Google для знаходження тем, яким присвячена ваша публікація.

Важлива тематичність – не варто намагатися розмістити своє посилання і свою публікацію скрізь.

Якщо на форумі йде дисскуссия про те, який движок вибрати для інтернет-магазину, який тільки починає свою діяльність, – там цілком доречним буде посилання на вашу тематичну статтю. Якщо на форумі обговорюють корм для котів – органічно запостити туди посилання на пост про вибір движку, швидше за все, не вийде.

Дотримуйтеся тематичесності (це спеціальний SEO- термін, означає “чесна тематичність” 🙂 – і сміливо поширюйте контент і посилання на форумах. Якщо, звичайно, інше не прописане в правилах конкретного майданчика.

Настройте повідомлення

Використайте сервіс Google Alerts для отримання повідомлень про нові топіки і обговорення, присвячені вашій темі. Так ви зможете промоцирувати контент і в майбутньому, приводячи на свій сайт трафік з живих і активних форумів і допомагаючи розібратися в темі людям, які можуть бути зацікавлені у ваших публікаціях прямо зараз.

Соціальні мережі

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn…

По суті, трансформація форумних і блоговых майданчиків в часі – менша анонімність, більше охоплення.

Чим можуть бути цікаві соціальні мережі:

  • Тематичні співтовариства
  • Конкретні люди або групи людей, яким буде корисною ваша замітка.
  • Бренди і компанії, які можуть бути зацікавлені у Вашому контенті.
Читайте также:  Вибір платформи для інтернет-магазину

Використайте інструмент коментарів – там, де це буде доречно – за зразком форумів. Не варто старатися, розміщуючи коментарі до постів річної давності. У соцмережах неорганічність такого підходу. видно як на долоні.

Використайте актуальність моменту – пишіть контент із зав’язкою на поточну економічну, політичну або іншу реальність, а не абстрактно.

Використайте платні методи просування – так ви отримаєте належне охоплення і ваші зусилля по створенню контенту не пройдуть непоміченими.

Використайте індивідуальний контакт і SMM-методи для звернення до аудиторії, котрій реально буде корисний Ваш контент.

Створюйте якісний контент в ексклюзивному форматі з мінімумом власної реклами

Тематичні портали

Відмінний канал для просування Ваших матеріалів. Там є аудиторія, яка говорить з Вами на одній мові. Там, частенько, є потенційні клієнти для Вашого бізнесу. Це хороша пплатформа для PR, просування нових продуктів, легкого тролінгу конкурентів.

Створюйте якісний контент в ексклюзивному форматі з мінімумом власної реклами – так ви можете розміщуватися без оплати і відбудовувати особистий бренд або бренд компанії.

Середньотематичні, новинні, публіцистичні майданчики.

Ще один канал просування Вашого контенту. Але є одне але – орієнтуйтеся на аудиторію майданчика в процесі написання і при виборі місць розміщення статті.

Не варто писати пост, присвячений розробці ПЗ з шматками коду для новинного порталу. Він буде не зрозумілий аудиторії цього сайту і не цікавий, принаймі, для 99 відсотків потенційних читачів там. Тематична стаття, скажімо, про ринок ІТ України – цілком може бути корисною і сприйнятою.

By |2019-01-26T22:17:06+00:00January 26th, 2019|Categories: Маркетинг, Просування сайтів|0 Comments

Додати коментар

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.